Hát, a Word-nél bármi jobb technikai dokumentcáció esetén :D
~20 éves pályafutásom alatt egy kezemen megszámolható mennyiségű dokist csináltam word-ben. Azt is csak "kényszerből" ;)
Én annó csináltam LaTeX alapon egy rendszert ami előre megírt modulokat rakott össze (a szolgáltatás összetételétől függően) tehát megírni/frissíteni csak a modulokat kellett egyesével. Ezt a "konfig generátor" pakolta össze, a végeredményt pedig .pdf-be exportálva egyből "customer ready" végeredményt produkált.
Ma már ugyan ezt a process-t lehet bármelyik markdonw nyelvre is alkalmazni, könnyebb megtanulni, de nyilván limitáltabb kicsit.
markdown + git kombo adja magát, főleg ha kódot/konfigot amúgy is ott tartod.
Még felhasználóbarátabb (cserébe kevésbé scriptelhető) bármilyen wiki. Ez akkor jön szóba, ha amúgy is használtok wikit.
Ha új wiki kell, és nem kell ágyú, akkor:
- docuwiki (web szerver + php)
- mdwiki (static web szerver elég)
mindkettő egyszerű markdown alapú, szóval clear text -> könnyen scripelhető, verzió követhető, könnyen írható/olvasható.
szerintem.