( answ | 2021. 02. 11., cs – 08:11 )

Én például, mert tudom hogy semmi baja. Még sosem bukott egy autóm se. Ha gond van azt érezni/látni az autón, műszakin hatalmas a tűréshatár, gyakorlatilag csak a roncsok nem mennek át. Olyan autó átment műszakin, amin valami 60%-os volt a fékhatás, mert még az is megengedett. Ha műszakin nem megy át az autó az már életveszélyes vagy levágták a katalizátorát (amit egyébként jelez a ECU, check engine - catalyst efficiency below threshold, amit a lambdaszondák érzékelnek). Ha mondjuk nem vettél észre egy izzót, hogy kiégett (például helyzetjelző) nem világít, akkor azt helyben kicserélik/kicserélheted (a legtöbb vizsgaállomás szerviz is) vagy azt mondják majd cseréld ki. Nekik is érdekük, hogy legközelebb is náluk vizsgáztasd az autót, ez gyakorlatilag ingyen pénz. Ha pedig egy ellenőrzés jönne, akkor most égett ki..