Most így szummázva magamban néhány választ, felötlött bennem pár kérdés. Megkérdezném azoktól, akik azért cserélgetik a gumit, hogy az úton maradjanak a kanyarban, vagy megálljanak időben fékezéskor, hogy a kocsijuk lengéscsillapító és fék állapotáról van-e valamilyen képük? Vagy csak annyi, amennyit a szerelő mondott? (Nekem speciel amikor azt mondja egy szerelő ezekre, hogy "még jó", vagy "még megfelelő" az azt jelenti, hogy cserélni kell. Ezért is váltottam többször szerelőt, mert mind rámondta megnézés nélkül. Most évente egyszer soron kívül elmegyünk, felállunk padra és megrángatjuk a kocsit, látom a számokat és úgy beszélgetünk kell-e valamit csinálni. Így pl tudom, hogy mennyire szarok a csillapítóim elől, főleg a jobb.)
Mert ugye nagyrészt ezek is közrejátszanak abban, hogy a kocsi megálljon, vagy az úton maradjon.
(Néha olyan érzésem támad egy-egy válasz esetén, hogy az emberek mindig határon szoktak autózni, ezért kell a jobb gumi. Az meg már elég vad tempó. Pedig be kellene azért kalkulálni, hogy egy élesebb kanyarban elég egy kisebb úthiba és ha elmegy a fele tapadás az egyik tengelyen, a maradék már lehet nem tart fent.)