Nulla infót írtál arról, hogy a rom mókolás (gányolás) kifejezett oka mi volt - így első körben az e-péló lengetés meg "fújjjgugli" jut az eszembe, mint magyarázat - de ezek mindegyike a "mindenki úgy szivatja magát, ahogy csak akarja" kategória. Te az eszköz egy lényeges komponensét cserélted le/rongáltad meg, úgyhogy ilyenkor a gyártónak feléd nulla kötelezettsége van, hasonlóképp a gyártói szervízhálózatnak - és igen, ha ilyne történik, a szervíz, ahova leadtad az ÁSzF szerinti feltételek mellett, azokat teljesítve kell, hogy eljárjon.
Száraz olvasmány az ilyen dokumentum, de át kell rágnod rajta magad, és eldönteni, hogy kéred-e a szolgáltatást, vagy sem. Illetve már kérted, tehát azt kell eldöntened, hogy visszalépsz-e, vagy sem.
A gyártói szervíz egyébként - ha ez megnyugtat - nem fog kapkodni, ha van garanciális (törvényileg előírt határidős) munkájuk, akkor azt fogják előre venni, az ilyen egyéb javításokat meg "best effort" csinálják.