( kroozo | 2021. 01. 25., h – 22:31 )

Megint ide kevered a garis dolgot, ez ott van. Azokat szépen mind felejtsd el, semmi közük a dolgodhoz. Ti pl ez a 15 nap is azért van, mert szavatosság/jótállás esetén a készülék olyan hibáját kell javítani, amiről nem a vevő tehet, hanem a hibásan teljesítő eladó. Ezért extra megkötéseket tettek arra nézve, hogy hogyan kell ezt csinálni, hogy téged ne érjen extra érdeksérelem.

Amikor simán csak elbasztad, és beviszed, akkor ilyen nincs. Pont úgy szerződtök javítása, ahogy gondoljátok. Nyilván kértél és kaptál tájékoztatást a vállalási időről, annak tudatában hagytad ott. Ha esetleg mégsem, akkor nézd meg a munkalapot, hátha rajta van, esetleg van egy ÁSZF (ha ilyet szervíz tehet), amiben benne van, hogy miben állapodtatok meg. Ha nem kaptál, még most is kérdezhetsz, ha a válasz nem tetszik, elállhatsz. Ami gyak azt jelenti, hogy foghatod a telefonod, és viszed, ahova akarod. Hidd el, szívesen visszaadják. Persze lehetne olyan, hogy pl kötbért fizetnek, mert nem sikerült időben, de mivel te ilyenben nem próbáltál meg megállapodni, ők meg gondolom nem teljesen hülyék, hogy maguktól ilyet írjanak le, ezért kétlem :) Arra inkább esélyes vagy, hogy pl ha már rendelt neked cserealkatrészt, azt bizony ki fogja veled fizettetni.

Szóval ne haragudj, de ez tipikusan ilyen házmester tempó, okoskodsz úgy, hogy látszik fogalmad sincs mit csináltál, basztál megkérdezni, meddig fog tartani, de feljelenteni, na, azt volna eszed.