( cherockee | 2021. 01. 07., cs – 17:33 )

Fiókban volt a telefon, nincs jelenleg aktív szerződésem ami h-p 9-5 után telefon elérést követelne (nem is volt rá szükség, nagyon ritkán van hiba abban amit írok). Hétfőn reggel 11-kor kapott egy emailt, hogy a kivizsgálás megkezdem, 11:20-kor kapott egy levelet, hogy a részletes hibaleírást megküldtem a 3rd party, általa választott másik programozónak. Aki tagadott, mint a vízfolyás, de ezt szerintem mindenki ismeri, hogy a másik már úgy veszi fel a telefont, hogy nem nála van a hiba (ÉS MINDIG nála volt addig). Szerződést nem bontottam, de 4 hét múlva nem is hosszabbítottam. 1,5 évvel később hívott, mert még mindig az általunk fejlesztett rendszert használta, hogy tesztelni kéne az új fejlesztője munkáját, mert még csak specifikálni se tudott a már működő rendszer alapján, kód birtokában, és nem biztosak benne (ő és a programozók gyöngye), hogy minden megvalósult az új rendszerben úgy, mint a régiben. Vállalok ilyet, tesztelek, hibákat írok, 15e Ft-os órabérért, dokumentálva a talált hibákat, ellazítóan hatott. Annyit mondok, hogy 350e Ft-nál jeleztem az ügyfélnek, hogy nem tartok még a felénél se, azt megállapíthatjuk, hogy a pozíciómon nem minőségi pótlás történt.