( RaptoR | 2020. 12. 21., h – 10:40 )

Önellentmondásba kerültél:

"Amik változtak azok az igényszintek és küzdési hajlandóság." vs "Ma mindez két kattintásnyira, emberi interakciók nélkül, készen van."

Akkor nem is a millennialokkal és a zoomerekkel van bajod, hanem azzal a világgal, amit a boomerek teremtettek a fiatalabb generációknak? Mert az tisztán látszik, hogy nem a millennialoknál realizálódott a nyereség. Meg egyébként is: mivel magyarázod akkor a fiatalabb generációk viselkedését? Mert amit leírtál az már egy tünet/következmény, nem a kiváltó ok. Mi váltotta ezt ki? A boomerek nem tudtak gyereket nevelni?

 

A saját lakás, egy üres kifogás. Több melósgeneráció nőtt fel albérletben, különféle szállásokon. Én speciel, egy, eredetileg irodaépületnek készült, faházba születtem, amit faterom munkahelye munkásszállásként adott ki.

Nyilván sokkal rosszabb környezetben is születtek már gyerekek, akár egy világháború közben is. Csak az emberben van egy olyan késztetés, hogy legalább olyan jó, de inkább jobb körülményeket szeretne a gyerekének, mint amilyen neki volt. A millennialoknak ezt úgy adták be, hogy menjenek a felsőoktatásba, mert azzal lehet ezt elérni. Ez persze nem jött be, mert közben jött a világválság, így csak egy jelentéktelen papírral több lett.

 

Itt nem társadalmi egyenlőtlenségek vannak

Ha szerinted a társadalmi egyenlőtlenségeknek semmi szerepük nincs, akkor hogyan magyarázod azt, hogy Amerikában pl. egy olyan dollár-milliárdos nyereségű vállalat, mint pl. a Walmarkt évi 6.2 milliárd dollárnyi közpénzbe kerül az államnak, mivel annyit se fizet az alkalmazottainak, hogy megéljenek, így szinte automatikusan kajajegy-programba kerülnek. Egy millennial pénztáros, árufeltöltő, raktáros, stb. aki ugye esszenciális dolgozónak számít ma már, hogy a francba vállaljon így gyereket? Majd azt is kajajeggyel etesse? Nem csoda, hogy egyre népszerűbbek azok a millennial politikusok akik azt mondják, hogy csökkenteni kéne a társadalmi egyenlőtlenségeket.

 

Magyarán nem a kölök a fontos, hanem a kocsi, a kecó, önmegvalósítás, a villantás kifelé.

Igen, nyilván a millennial meg a zoomer generáció az, aki évente lecserélt BMW-kkel és Mercikkel jár, persze.