Elolvasva a hozzászólást elsőre az jutott az eszembe, hogy a levelezés nem dokumentumtár. Ezt szajkózzuk sok-sok éve az ügyfeleinknek is - javarészt mondjuk hasznontalanul.
Ha fontos iratok csak a levelezésben vannak meg, az már baj szerintem. Ha pedig így van, és mégsincs helyi példány a levelezésből (pl. IMAP kliensben), akkor az még nagyobb baj ilyen esetben.
Nincs olyan szolgáltatás, ami 100%-os rendelkezésre állású, így muszáj a fontos/nélkülözhetetlen dolgokból egy példányt más módon is elérhetően tartani. Az iratokat meg valami megbízható, helyben elérhető tárolón kell tartani (ez is lehet több szinten redundáns persze, és lehet felhős mentése egyúttal), nem a levelezésben.
Persze itt felmerül, hogy a konkrét esetben valószínűleg néhány perces-órás kiesésről van szó, és az éves adóbevallás elkészítésének ilyen mértékű csúszása gondolom nem fog semmilyen problémát okozni a bosszúságon és a várakozáson felül.