( asch | 2020. 12. 14., h – 09:30 )

Ne is mondd! Pont ilyen beragadó fékhenger problémánk volt egy kocsival, ami akkor összesen kb. 3-4 éves volt, és addig kizárólag márkazervízben járt, ütemre vittük az összes előírt szervízre. A fékhenger meg beragadt külföldön úgy, hogy ott kellett megjavíttatni - mire kiderült féktárcsa csere is kellett, pár nappal meghosszabbítva a tartózkodást. Természetesen ottani márkaszervízben... A fékhenger utána is rendszeresen beragadt, nyikorgott valami stb. Tippre nem szedték szét és pucolták ki, hanem csak kicserélték a legdrágább alkatrészeket, befújkodták kicsit WD-40-el a hengert, aztán kiszámlázták a csillagos eget. Többször járt a problémával márkaszervízben, de valahogy megoldhatatlannak bizonyult a probléma. Már éppen a kezembe vettem volna az ügyet és elvittem volna a kocsit egy tisztességes szakemberhez, de aztán úgy alakult, hogy elkerült alólam a kocsi (céges volt), és másnak a problémája lett az ügy.

Jó régi történet (10+ év), nem is akartam volna előrángatni, csak azért írtam le hogy én azóta nem hiszek a márkaszervízek tökéletességének mítoszában.