Az autogyartok mar dolgoznak az ugyon:
A "mi biztonsagunk erdekeben" kotelezo lesz olyan autot hasznalni az EU-ban, amivel nem lehet sebesseghatar felett menni. Mert hat az emberelet a legfontosabb, teljesen nullara kell vinni a kockazatot. Ha ez a terv nem jonne be, majd kitiltjak a regi autokat "kornyezetvedelmi okokbol" szinten a "mi tudonk tisztasaganak erdekeben". Azt kivanjak ezek az autogyartok, barcsak visszamehetnenek az idoben, es szolhatnanak a tervezett elavulas es nehez javithatosag fontossagarol a 30-40 evvel ezelotti gyartosornak. De most vegre - idoutazas hijan is - meglett a megoldas.
Ezzel a ket "biztonsagert torteno intezkedessel" vegre visszakaphatjak "potencialis vasarlokent" az autogyartok azokat az ugyfeleket, akik korabban bele tudtak tenni 1 millio kilometert is a regi capaorruba, balnaba, stb-be es raadasul utangyartott alkatreszt is olcson kaptak. Vegre nekik is el lehet majd adni egy egesz panel araert egy biztositekot, meg egy 1.0 biturbot kettos lendkerekkel, 40000 km utan csorgo lanccal. Mert hat a "biztonsag es a kornyezetvedelem miatt" tilos regebbivel jarniuk.
Ha netan megse akarna tul konnyen tonkremenni a kocsi, majd "kikapcsoljak az inditot a felhobol" (lasd: IoT). Mert hat ez olyan modern, hogy szoftvert es felhot kell hozza karbantartani, kulonben is, te ezt berled arra az 5 evre, amig karbantartjuk a szoftvert, nem a tied.
Aztan csodalkoznak, hogy az autopiac tele lesz kinaiak meg oroszok altal jailbreakelt autokkal. Aztan majd megprobaljak azt is betiltani, mert nem lesz nekik eleg, hogy "ugrik erte a garancia".