( andrej_ | 2020. 09. 01., k – 21:52 )

Ügyfeleknél, partnereknél azt látom, hogy "neked kell tudni" c. dolog van. Ahogy én látom, ez általában forgalomfüggően megy. Van aki havidijasan valamilyen előregyártott webshop rendszerbe ugrik bele, van aki WP (+Woocommerce)-vel inkább megoldja magának, van aki Drupal (+ubercart) alapon fejleszt (eleve aki készíti neki az oldal már rendelkezik a modulokkal), illetve van a teljesen egyedi fejlesztés.

A célnál szerintem a markdown itt, hosted ott, meg API access az olyan problémakört akaszt a nyakadba, amit nem szeretnél. Jellemzően a Drupal (+ubercart) vagy bármilyen webshop rendszernek eleve komoly workflowja és termékszerkesztője van, nem biztos, hogy markdown-olni akarsz. Sok esetben eleve a beszállítáók XML-jéből töltik a termékeket, bár ahol a 40 saját termék van, ott nem gondolnám megoldhatatlannak a sima kézi karbantartást. Menteni kell, azt sehogy sem úszod meg. Az értesítők küldése, azaz állapotváltozások, számlázó integráció általában megoldott valamilyen modullal, ugyanez igaz a kártyás fizetésre. Aki utalni akar, ott esetleg kézzel váltasz státuszt, hacsak nincs óránként komolyabb számú utalás, amit nem győzöl, akkor ez sem okozhat gondot.