tényleg nem nagyon emlékszem, mert nem nagyon BKV-zok és akkor sem jártam BKV-val. Vagy autó vagy bicaj. Ez az egész orosz metrós topic tényleg onnan jött, hogy akkor találkoztam igazán ezzel a jelenséggel és számomra döbbenetes és újdonság volt.
"Én már akkor sem tartottam észszerű dolognak ezért támadni a vezetést, pedig nem volt a szívem csücske Demszky."
ha valami hibás beszerzés történik, akkor azt szóvá kell tenni. Szerintem ez természetes. A vezetés felelőssége, hogy jól gazdálkodjon a pénzünkkel, amit odaadunk nekik (adó formájában). Tehát az ő felelősségük, hogy műszakilag jó terméket vegyenek jó áron. Ezért fizetjük őket. A politika pedig egyenlő a közélettel, ennek része az is, hogy milyen villamoson, metrón lehet utazni és az is, hogy az mennyire jó vagy rossz. Tehát, ha szar a villamost vagy metrót vettek drágán, az természetes, hogy politikai ügy. Csak lehet, hogy nem mindig csak ilyen értelemben használjuk a politika szót
"Ami bele lehet kötni, az a pénzügyi konstrukció, irreálisan drága ár, vesztegetés, rossz garanciális, szavatossági feltételek stb."
remélem, nem fordítom ki, amit írtál, de ha jól értem, azt írod, hogy nem baj, ha szart veszünk, csak az a baj, ha drága vagy korrupció van benne stb. Szerintem az is egy komoly probléma, ha minőségileg rosszat veszünk (akár műszaki minőségben)