( uid_16313 | 2020. 02. 12., sze – 11:29 )

Senki nem mondta, hogy ma. Inkább pár éven belül, ha a németek nem tudnak drasztikusat lépni.

A Mercedes profitja 1 év alatt a felére zuhant, most 15 ezres leépítést terveznek. Lesz ez még rosszabb is.

Nokia.

Bealudtak, amíg a Tesla feltalálta a jövöt.

Cybertruck megvan? Az a csúnya, "alacsony poligonszámú" járgány. Na, annak az a specialitása többek között, hogy a gyártásához nincs szükség présüzemre és festöüzemre, ami a két legdrágább gyáregység egy autógyártónál.

Persze aki szép formákat, színeket akar, az majd megveszi horror drágán a prémiumot, mondjuk németben, ahol lesz szép nagy várólista, és irreális árak, de az ember elmondhatja a végén, hogy van egy prémiumkategóriás autója.

A többieknek meg ott lesz az olcsó, ronda, praktikus eszköz napi használatra.

Egy biztos: ez az irány, ami már egy ideje tart, nem fog annyi embernek, cégnek, gyárnak, stb. munkát adni, mint ma. Lesznek vesztesek, nem kevesen. Jelen állás szerint pedig ezek a németek. Fejlesztésben lemaradtak, mert ellébecolták az elmúlt évtizedeket abban a hitben, hogy a világ örökké dízeleket fog venni.