Régi idők hajdanvolt dolgairól beszélsz. A "hagyományos" média (tévé, offline újságok) ma már csak az 50 és a halál közötti generációnak érdekesek. Mészáros (helyesebben, Orbán Ráhel) "médiabirodalma" összolvasottsága alulmarad egy-egy felkapottabb 444 cikknek.
Ha van bármi közöd a "vidékhez" (ami ugye a budapest legtöbb budapesti kerületénél jóval polgárosodottabb Győrtől az utolsó zsákfaluig bármi lehet), akkor tudod, hogy 150 tévé csatorna jön be azon az elmaradott vidéken.
Felsorolsz itt poltikai reklámszövegeket, de a polikai tartalom feltárásába bele sem kezdesz. Na persze az O1G vagy a "rabszolgatörvény" az nem fáj neked, pedig az is ugyanakkora tartalom nélküli, néphülyítő lózung, mint amiket itt felsoroltál.
Sokat fogllakozni ezekkel nem érdemes, legyen a speciális reklámszakértők, a spinoffok és polkom gáyrtók baja, milyen címkéket gyártanak a termékhez.