Egyáltalán nem akartam foglalkozni a dologgal. De két dolog azért rosszul esett.
Az egyik, hogy amikor a 28. napon rákérdeztem egy útba eső digi ponton, hogy mégis mi lesz az ügymenet, mert ha otthon kell maradnom azt intéznem kell. 30 nap, majd hív a szerelő volt a válasz, látják a rendelésemet.
A másik, hogy három héttel későbbi időpontot adtak, mint legkorábbi kiépítési időt. Pedig itt tényleg konfliktuskerülően telefonáltam és én mondtam a hölgynek, hogy nyugodtan nézzen utána, nem kell emiatt vonalban maradnunk, neki is könnyebb úgy, hogy nem stresszeli, hogy nem azonnal kell megoldania.
Ezután csak úgy eleresztettem a levelet, hogy ők mondjanak valamit. Tényleg annyit sem akartam vele foglalkozni, hogy ÁSZF pontokat nézzek.
... mert bár most bejött, nem tűnik biztos stratégiának :)
Itt szerintem vékony jégre tévedtek.
1.) kétszer sem tájékoztattak a jogaimról egyértelmű kérdésem ellenére sem.
2.) Simán odalökték a felügyeleti szerveket, hogy menjek oda ha valami nem tetszik
Ezek az állami felügyeletek szeretik igazolni a létüket, hogy ők mennyire az emberért vannak. Ha ezt tovább vinném, hogy napnál világosabban eltagadták a kötelezettségeiket, akkor mondjuk egy agilis ügyintéző megkérdezi a digit, hogy "Ugyan, mennyi határidőn túli kiépítés volt kártérítés nélkül az utóbbi két évben?".
És ahogy a UPC-t is megcseszték egy bejelentés nyomán úgy a digi sem úszná meg esetleg 667 Forinttal.