Elsőtől eltérő élményem van, nem sokkal jobb, de: hírlevél, amire feliratkoztam, tényleg, GDPR, minden, megkapom, pár hetente spam-be kerül egy pár napig minden példánya, ha kiveszem onnan folyamatosan pár napon át, akkor pár hétig megint jó. "Sokan kaptak hasonló levelet" az indoklás, de szerintem esélyes a sok nyomorult által leiratkozás helyett spam-be rakás esetére.
Második esetében van egy domain-em, amivel spam-elnek, még nem jutottam el odáig, hogy utánanézzek, az autoreply-okat én kapom meg ugye, azok viszont valid levelek, mégis spam-be kerülnek (gmail-re csak forward-olva van minden bejövője a domain-nek). Kiveszem onnan őket kézzel, de itt nincs javulás mint az első esetben, mindig odakerülnek.
Harmadik esetet totál meg tudom erősíteni, ügyfél, saját domain-je, ami lehet nincs megfelelően beállítva, de levelezek vele, és 5., néha 10. email után nem kapom meg a válaszát, spam-ben van. Volt aki jelezte, hogy az én levelem nem kapta meg, gmail-es címről gmail-es címre ment, reply-ként, kézzel írt szöveg, zéró csatolt tartalom.
Mára gyakorlatilag valós spam-et nem kapok az aktív címemre, így tudom, ha benne van valami, az ilyen "csemege inbox" valójában.