( tygryss | 2019. 03. 11., h – 00:39 )

Akkor jó hirem van, egyre többen gondolják felsőoktatásban, hogy ez a helyes irány. Láttam már olyat pont egy MIT-s kurzuson, azért nem linkeltem mert az nem tartozik ide, hogy a terület egyik legelismertebb Profja tartja az órát, mégpedig Grad studenteknek. Szóval nem BSc szint. Ott a csóka megmutatja a minden, létezik...stb jelöléseket. Azt fűzi hozzá, hogy vannak akik már középiskolában tudták, de van aki most látja először, mostmár mindenki tudja. :)
De tényleg az a jó, hogy mernek kérdezni. Az igazság az, hogy nincsen hülye kérdés, maximum gyorsan meg tudom válaszolni. Nyilván azért kérdezi meg a hallgató, mert nem tudja, tehát blokkolja a megértést. Ha ezt megválaszolom közelebb kerülünk a megoldáshoz, sőt olyat is láttam már, hogy valami olyat kérdeztek, amiért ált. iskben "bevágnák a karót", de ezzel egész bonyolúlt összefüggés vált a hallgatónak világossá. Nem ciki az órán nem tudni akár alap dolgokat is, nyugodtan meg lehet kérdezni. Ha a zh-n nem tudja, vagy a vizsgán, hovatovább az életben, nah az ciki, mert akkor nem tud problémát megoldani. Ezt feltörni, hogy 12év ellenkező kondícionálása ellen menni nem egyszerű, ha nem lehetetlen feladat. Iszonyatosan nagy öröm, ha sikerül, mert elkezdenek előbb-utóbb értelmeset kérdezni és onnantól akár PhD-ig is sima az út.