Hát, nekem az előző-előző munkahelyem tulaja jutott az eszembe. Ez egy országos márkakereskedési hálózat az öreg '87-ben kezdte kis autószerelő garázzsal, mára 4 autómárka és 2 motormárka kereskedője.
Szóval volt egy év eleji értekezlet, ahol az előző évet értékelte és ott mondta, hogy a siker egyik titka az, hogy vásárlási élményt adjunk az embereknek, hiszen mikor átveszik az autót, arra eljön a papa, a mama, a gyerekek, a kiskutya és mindenki. És ha jól sikerül az átadás, akkor legközelebb is idejönnek autót venni, illetve itt is fogja szervizeltetni az autóját, hiszen az igazi lóvé abba van, egy új autó eladásán minimális haszon van.
És ha visszaemlékszem, a legutolsó új autónk vételére, ami '95-ben volt egy kocka Lada, tényleg úgy volt, hogy arra aztán mindenki eljött, még anyuék az iskolából is kikértek minket és a mai napig emlékszem a feelingre, mikor a kereskedő kigurult az átadóra a fehér Ladával az első ülésen velem meg a bátyámmal. Így megértem, hogy mekkora volt az élmény.