( Jason | 2019. 02. 06., sze – 13:46 )

"Egy jól megtervezett reklámkampány akár mérhető, akár eladásban közvetlenül nem mérhető (pl. amikor nem közvetlenül az eladás a cél, hanem tisztán PR) eredményeket hozhat és bőőőőőven megérheti az árát - csak jól meg kell tervezni."

Ezt nem értem, mit jelent :)
Én r=1 vagyok marketing terén, ha valami nem mérhető, akkor miért történjen?
Oké, a PR-t sem értem, ha valaki nem vevő, nem mindegy mit gondol rólam? Ahogy pl nekem le kéne szarnom az Apple mit csinál, mert nem leszek vevőjük, de akkor miért akarják rám PR-olni, hogy ők jócég? (Példa volt, evone plz dont sue me) Ugyanez google-lel akár.

"(...) és egyébként nincs nagy különbség köztetek, akkor te is kénytelen vagy ölni a pénzt a reklámba, hogy továbbra is kiegyenlített maradjon a pálya."
Szerintem pont ettől lett/lesz langyos és lapos hígfos, mert mindenki csinálja. Ahogy a hihetetlen család c. filmben is mondta a főellenség: "És amikor már mindenki szuper... senki se lesz az!"
Én úgy vélem, annyira sok reklám van már, hogy szinte nem látszik, ha valaki nem reklámozza magát.

Az egyetemes példába is belekötnék: siker az, ha több ügyfelet tudok NEM kiszolgálni?