( ricsip | 2019. 01. 25., p – 16:53 )

Szerintem nem bírják addig, jó ha 10 évet mennek ezek a drága szarok is. Amúgy minden szerelő csak köpködte ezt a konkrét konstrukciót, meg h. drága volt annó is ez a típus és ezért sehová nem szokták venni. Amúgy halálom ezek a "szerelők" is, csak fikázni tudják az összes alkatrészt, ahhoz képest meg ebből élnek. Ill. nem hiszem el h. olcsóbb típusokban elegánsabb megoldások lennének, szimplán csak valami foglalkozási defektnek érzem h. mindegyiknek sír a szája folyton, közben ugye már a kiszállásból megélnek, még ha a hibát pont nem is hárították el.

Már ott járunk h. ötlet sincs, azaz előkerül minden gyomofekély forrása, a jolly joker "alaplapcsere". Ami alsó hangon vagy 150-200 ezer. Aztán bizonytalan h. az megoldja-e a hibát, vagy totális zsákútca.

Hibajelenség: szikráztat, láng begyújt, majd mikor 10 mp. múlva emelné a lángteljesítményt, megszakítja az égést, vár 5-6 mp-et, gyújt, majd 10 mp múlva megint lefullad, és ez így megy az öröklétig. Hibakód nincs, de nem akarom így üzemeltetni, mert garantáltan pár nap alatt kinyírja még azt is ami eddig hibátlan volt benne.

Tágulási tartály cserére kaptam még tavasszal 70 ezres árat, akkor azt kb. féláron meg tudtam oldani egy épületgépész webshop-ban találtam egyező típust. És ez csak 1 tetves tágulási tartály, semmi elektronika, semmi tudomány. Feltöltő csapot csak egyben lehet cserélni egy szép nagy öntvényben, arra is mondtak 80 ezret. És akkor jön majd a hőcserélő v. a ventillátor, szenzorok stb. stb. stb. és stb.
--