Mi is időnként szembesülünk hasonlóval, G Suite és előfizetés ide vagy oda. Komolyabb RBL-eken nem szoktak fent lenni (bár látom, ez épp itt nem igaz, a SORBS-on lenni már tényleg szopás :( ), de akad pár ahol felbukkannak időről időre vagy éppen permanensen fent vannak. Szvsz az utóbbi 3-4 évben kevesebb erőforrást fordítanak erre Google-éknél, legalábbis a nem meghatározó listák esetén a delistre tuti, és ez olykor okoz gondokat. Ez egy elég kimerítő és tényleg hasznos válasz a témában: https://support.google.com/a/answer/27642?hl=en
Amit ilyenkor tenni lehet, az mindenképpen az, hogy jelzed a G Suite adminjai felé a szokásos helyen (admin.google.com -> jobb fent kérdőjel, contact support), illetve én még írni szoktam az érintett domain postmaster@ és abuse@ címeire is. Ugyebár ezeket monitorozza a Google, szóval eljut hozzájuk az info (btw. érdemes ezekre "feliratkozni": https://support.google.com/a/answer/33389). Ez alapján még csak egyszer jött számomra válasz (kb. tízből), de úgy érzem megéri így is.