( _Franko_ | 2018. 12. 20., cs – 11:28 )

Ha van egy faszán működő civil szolgálat, akik - elvileg - segítenek a rendőrségnek és nem a saját üzleti kockázataikat akarják csökkenteni, akkor azért lehetne kivételeket tenni, hogy mennyi a napi korlát és mennyibe kerül. A probléma akkor van, amikor a rendőrségnek nem érdeke az, hogy segítsenek neki.

Azzal lennének érdekelté téve, ha a BTK-ba ütköző biztosítási események kártérítését a rendőrség kasszájából kellene fizetni és nem az a kockázatközösség dobná össze, akik nem tudnak a megelőzésen kívül semmi tenni a kár csökkentése érdekében.

Tehát ha ellopják az autómat, akkor nem a biztosító kártalanít, hanem a rendőrség... mert ugye ők kaptak meg egy csomó olyan monopólium jogosítványt, amivel egy biztosító nem élhet.

--
https://iotguru.live