„Én illedelmesen és szépen beszéltem végig a kasszással. Mosolyogtam és elmondtam kedvesen, hogy nem szeretném megadni, majd ő kezdett el bunkózni. …”
A probléma még mindig az, hogy pénztáros ezt kapta utasításba, ezért csinálja. Esetleg a pénztárgép rá is kényszeríti. Tehát a főnökével és/vagy a pénztárgép programozójával van problémád, de Te illedelmesen a pénztárost akarod „megnevelni”. Ez majdnem olyan, mint amikor régen a rossz hír hozóját kivégeztette a király.
Ráadásul itt a főnök nem a boltvezető. Az ugyanúgy kapta az utasítást. Ilyen kérdésekben valószínűleg az áruházlánc vezetősége dönt. Tehát a konkrét esetben a www_spar_hu-n keress egy egy neked tetsző elérhetőséget, és ott add elő a problémádat írásban, esetleg szóban. Ja, hogy annyit nem ér neked az egész?