Azért ostorcsattanás vs. direktbe hívni egy Lx supportal foglalkozó kollegát telefonon az nagyon nem ugyan az.
Nekem is volt ilyen, kikerült a mobil, hívogatott is az ügyfél minden sz.rért. Értsd: "Nincs internet!!! (ISP gond volt, jó mondjuk így nehezen ír emailt, de akkor ott a központi telszám)), valami baj van gyere át! (ez a bestof..), XYnak lassú a laptopja!, stb..."....
Főnököm (miután jeleztem a "problémát") és az ügyfél főnöke szépen megbeszélte egymás között hogy ott van support@* oda tessék leírni a gondokat, vagy központi szám és akkor megy XY kollega és megcsinálja!
pont. Ennyi. Ez szerintem nem ostorral csapkodás esete.
Azóta leszoktak róla. Van még egy két hívásom ami direktbe fut be, de azok általában olyanok amik - rendszerüzemeltetésből adódóan - nem is baj ha befutnak. Akár munkaidő után is. De az már tényleg kritikal problem, nem az hogy "úristen a word összeomlott gyere már ki"... :)