( uid_4844 | 2018. 11. 15., cs – 04:36 )

Én még egy picit továbbmennék - elvekről beszélek, nem annyira a fent nagyon részletesen kielemzett "Gizike mikor mit mivel dolgoz fel" - témáról: a fizetési határidő nekem mint ügyfélnek azt jelenti, hogy mikortól nem rendelkezem azzal a pénzzel, amit a szolgáltatónak kifizettem. Ez pedig az a pillanat, amikor az én számlámról az összeg eltűnik, tehát nem az, hogy "per def megérkezett a szolgáltató bankszámlájára".

Hogy ez aztán hol-mennyit bolyong, a hétvégét esetleg a Kajmán-szigeteken tölti orrba felszippantott kokain formájában, engem az sem érdekel. Én kifizettem az összeget, azon a csatornán, amit a szolgáltató megadott, és ha a fizetési határidő péntek, és én aznap tolom át úgy, hogy a terhelés megtörténik, a jóváírás meg nem - szori. Tessék a banknál reklamálni, ha fontos.

A szolgáltató által választott rendszer hiányosságait-kockázatait kezelje a szolgáltató, ne én (ugye ha kp-ben fizetek, és a napi bevételt hordó pénzszállítót pl. kifosztják, vagy a sofőr elkölti egy részét lányokra, akkor fel sem merül, hogy nekem újra kéne fizetnem bármit is). Az a szolgáltató, aki a saját bankszámlájánál akarja meghúzni a határt ahelyett, hogy az enyémnél lenne, nekem nem szolgáltat többé.