( SzBlackY | 2018. 10. 02., k – 22:21 )

Ebben az egyedüli veszély, az a masszív árukapcsolás: innentől kezdve ugyanis egy alternatívának nem Office csomagot (MSO), közös tárterületet (OneDrive, ...), levelezést (O365) és levelezőklienst (Outlook), konferencia és online beszélgetést (Skype for Business) kell biztosítani, hanem _mindent_. És ha csak egy-két dolgot akarsz kicserélni, azt csak marha nyögvenyelősen tudod megtenni, mert onnantól kezdve egy olyan rendszerhez kell igazodnod, ami felett nincs kontrollod.

Míg ha összelegózol dolgokat, akkor egyrészt az eszközeid mind valós igényeket fognak kielégíteni és nem csak azért vannak, merthát úgyis aggya az MS, másrészt ha jól definiált interfészeken keresztül kapcsolod össze a rendszereket, akkor bármikor bármelyiket cserélheted.

BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)