Ez úgy működik, hogy én vagyok a felhasználóért. Támogatom, segítem, tanítom, okítom ...
Namost, neki van egy igénye, alapesetben megpróbálom kiszolgálni. Ha nagyon nagy hülyeség (szerintem) akkor megpróbálom áttanácsolni valami általam jobbnak tartott dologra, eljárásra. Ha végképp elakadok akkor jön a kardozás.
Domain, roaming profile, egyforma gépek. nem akarnék feltenni egy általam rossznak ítélt programot (szerintem szarul programozták, többet akar csinálni mint amit valójában akarunk tőle, érzésre "megeszi a gépet". Azt kérdeztem, hogy ez pl. mostanra válltozott-e azaz jobb a helyzet vagy sem. Nem szeretném egy ember miatt feltenni több 10 gépre...
Az, hogy supportálom, az egyfajta kedvesség a felhasználó felé. Ha belefér. Itt most úgy néz ki, hogy nemakarom, nemajánlott, és még mindig nem vagyok meggyőzve róla, hogy nem zavar sokat az iTunes.