Azért, mert ezzel jönnek a megoldások.
Tudod, napi szinten van olyan, hogy a frontendes nekiáll bazmegolni, hogy már egy órája szopik valami nyomorult aprósággal, amit a product owner, a backendes vagy az üzemeltető is simán megold egy vessző áthelyezésével és teljes a boldogság. Ha ez csak másnap derül ki, az minimum egy egész elveszett embernap, de könnyen lehet, hogy egy egész elveszett csoportnap. Nem szabad megengedni azt a luxust, hogy nem használja ki a csapat a cross-competence lehetőségeit és azt, hogy szinte minden rugalmas.
Szóval ha valamivel szopsz, akkor a lehető legjobb megoldás az, hogy felteszed a kezed, hogy "srácok, én már egy órája szopok ezzel, nem látom a végét, nézzetek már rá ti is" és sokszor öt perc alatt van rá megoldás. Lehet, hogy a frontendes problémára egy üzemeltető ad megoldást, mert olvasott valamit valahol... ez az erőssége az agilis fejlesztésnek, a konkrét módszertan csak tüneti kezelés és a formalitás betartás meg faszság.