( uid_16313 | 2018. 08. 03., p – 12:16 )

Nincs összefüggés.

Az autópálya és a reptér igen sokat számitottak, ezt hívhatjuk is akár "kiváló infrastruktúrának". Csendben jegyzem meg, hogy pl. a Mercedes úgy települt Kecskemétre anno, hogy nekik a "közeli" reptér jelentette az elönyt (kb. 100 km a Liszt Feri onnét).

A kormány/város helyet biztosít, az, hogy hogyan, szerintem nem kötötték a németek orra alá, nem is tartozik amúgy rájuk. Öket csak az eredméy érdekli.

Sokkal érdekesebbek lehetnek a valódi okok a döntés hátterében, pl. hogy az állam gyakorlatilag ingyen biztosít sok mindent, adókedvezményt ad, stb... csúnya szóval "lefeküdtünk nekik", hogy ide települjenek (ök is).

A vicc az, hogy ez bizony nekünk, magyaroknak is jó valóban, de tényleg, csak azt ne higyjük, hogy nekünk jobb, mint a németeknek, mert ez már így nem igaz. A profit megint lapátolódik majd Németországba, mi meg örülhetünk párezer új adófizetönek.

Az összeszerelö munka pedig betanított, mint mindenhol. Ès még egy apróság, arra is kíváncsi leszek, hogy kik fognak ott dolgozni, nem lepödnék meg, ha több lesz az ukrajnai/romániai magyar, mint hazai. Nem lesznek túlfizetve, abban biztos vagyok.

Ès visszatérve Detroitra: imádkozzunk, hogy ne basszon be semmi a világgazdaságba, ami a német autógyártást drasztikusan érinti, mert akkor nekünk löttek.

--
robyboy