> Ha esetleg nem tudja megoldani akkor kötbért fizet, melynek mértéke a szerződésben van definiálva. Nem emlékszek, de talán 3 nap kiesés után jóváírják az adott hónapot.
Az epp a lofasz meg semmi.
> Képzeld, van olyan szolgáltató, akitől tudsz venni redundáns infrastruktúrán hozzáférést - talán némileg olcsóbban, mintha két külön szolgáltatótól vennéd - és képesek evégett egészen magas kötbért is vállalni.
> DE! ha az óránkénti elmaradt hasznod bizonyíthatóan 100 000Ft körüli (v magasabb) tétel, akkor ne azt nézd, hogy kapsz-e ennek megfelelő kötbért a szolgáltatótól (mert NEM kapsz).
> Hanem oldd meg magadnak két (vagy három) bérelt vonalat,külön szolgáltatóktól, saját PI blokkal...
Te vagy a nemelso, aki leirja ezeket. Tisztaban vagyok vele.
Azt akartam jelezni, erzekeltetni, kozolni, leszogezni, h az SLA nem jelent semmit. A szolgaltato vallalja es ha nem teljesiti, lenyegeben akkor sincs semmi, a szolgaltatonak siman *megeri* arra jatszania, hogy megszegheti.
A 'megeri' dologba nem szamoltam be az helyzet negativ marketingjet az egyszerusites kedveert.
Igy igen, az ugyfel vagy felkeszul vmi modon a helyzetre, vagy reszkiroz es nyeli a bekat. A hogyan es a mennyire reszben penzkerdes.
Leirtam en is (nem eloszor). Cool.