Vihar egy kanál vízben. A gyalogos frankón látta a sávokat, látta hogy kényelmesen át fog sétálni, és kényelmesen át is sétált. Ha bármelyik sofőr megijedt volna és meg akart volna állni, akkor jó eséllyel csúf baleset lett volna belőle. Az első busznak talán lett volna esélye biztonságosan megállni, mivel az ő sávjában nem volt mögötte senki.
Ha az első két sofőr (a "kék" és a "fehér") lassít és átengedi - mert ők már jó messziről láthatták hogy mire készül -, akkor kockáztatták volna, hogy a kevésbé éberek a seggükbe csattannak: instant probléma.
Nem állítom hogy a videón bemutatott helyzet példaértékűen remek, de azért na. Persze ha _minden_ autót AI vezetne, akkor valószínűleg sokkal jobb lenne a helyzet. Vagy több lenne az idióta módjára közlekedő gyalogos.
Én például rendszeresen járok úgy a kétsávos úton átóvakodva, hogy az egyik sávban lévő sofőr elenged, és:
- dudál mint az őrült, mert a mellette haladó vakon vágtázik tovább
- a mellette haladó kocsi orra megemelkedik az "énmégátférek" gázadástól - ami amúgy lehet hogy kisebb baj mintha beleállna a fékbe, ha már nem figyelt se a zebrára, se a többi sávra
- hallom ahogy az ABS fogja a késve fékezőt (én azért ilyenkor megvárom hogy tényleg megáll-e a zebra előtt mielőtt tovább haladnék)
- amikor már-már a járdán vagyok, akkor hallom az ABS morgását meg látom hogy a zebrán megállt az autó, a sofőr meredten néz előre, mert már csak akkor vette észre hogy ott voltam, amikor már nem is voltam ott és ijedtében padlólemezig nyomta a féket (ekkor én is megijedtem kb. egy perccel később, mert rájöttem hogy úgy ütött volna el, hogy azt se tudja hogy mi történik)
- a mellette valamennyire lassító autóban látom a vicsorba torzult némber arcát ahogy vonyítja felém hogy "mennyéééémáááá", én meg azért óvatos vagyok, féltem a szaros életemet.
Esőben vagy télen ugye még egy kis extra xp is jár a nehezebb körülmények miatt.