( bognarbazsi | 2018. 03. 19., h – 17:05 )

Jó kis összefoglaló kroozo! +1 Teljesen egyetértek, rengeteg szempontot kell mérlegelni... és előtte sok kérdést kell feltenni, hogy mit és hogy szeretnénk.. Mennyien "patkolnak lovat menetközben"... te jó ég. Néhány kiegészítés a megvalósításhoz, hátha segít.

Szóval igények azok mindig vannak...:) Nem lebeszélni akarom ezekről, mert alapvetően jó ötletek, de fel kell tenni a kérdést, hogy megéri? Van már ennyi Ügyfele, hogy egyből ilyen rendszerrel indítson ahol a pár perces kényelmi különbségeken van a hangsúly?

- Wordpress-szel kb minden megvalósítható

- Wordpressben a Booked időpontfoglaló az én tapasztalatom szerint jól működik már majdnem 1 éve, frissítik is pár havonta. (ha jól emlékszem ezt én 9-10ezer köröl vettem és elégedett vagyok vele) De egyébként sok nagyon jó van még.

- Én fotóalbumok megosztására, bármilyen egyszerű is, drive-ot használnám, vagy dropboxot. Nem értem, hogy miért a honlapon kéne történjen minden.. nem a honlap funkcióival kell lenyűgözni az Ügyfelet, hanem a minőségi munkával, tehát a képekkel:) Persze gondolom itt most a kényelem az elsődleges cél, nem a lenyűgözés.

- Wordpress sablon kérdés: az, amelyik hosszútávon is biztosan egy minőségi dolog lesz az a Divi sablon. Én tavaly óta ezt használom, nagyon gyakran frissítik és elképesztően jó a csapat hozzáállása is. Funkcióit tekinte is az egyik legsokrétűbb szerintem. 1-2 hónap alatt bele lehet jönni és nagyon szép dolgokat lehet alkotni vele.

Én mindig azt mondom, hogyha a kezdő vállalkozó teheti és van napi 1 órája, akkor tanuljon bele! Olyan profi eszközök állnak rendelkezésre, hogy pár 10.000 Ft-okkal és egy kis szorgalommal pár hónapnyi beletanulással néha sokkal jobb honlapokat lehet összehozni, mint amiket programozók alkotnak a sokszor elavult módszerekkel. (Elnézést, de ahogy felgyorsul a kész szoftverek fejlődése, egyre inkább ezt látni. És ezt mondom úgy, hogy weboldalkészítéssel is foglalkozom, magam ellen beszélek.) Ha nincs ideje, vagy lusta, akkor szervezze ki, de lehet, hogy meglesz az ára is ezeknek az igényeknek, persze változó kinél hogy, de jellemzően azért nem lesz olcsó.

A szerződések automatizált elküldésére én VAGY valami e-mail automatikát használnék: pl. Mailchimp. "Feliratkozik" egy belső, Ügyféloldalon ezután pedig máris megy egy autamata e-mail a sablonszerződéssel. Nem vagyok teljesen biztos benne, de szerintem automatikus e-mailben is lehet csatolni fájlokat. De ha nem, akkor pedig az egyszerűbb második verzió: (esetleg jelszóval védett) Ügyféloldalon egy link a feltöltött fájlra, ahonnan az le is tölthető.

Modelladatbázist is szerintem lehetne vezetni Wordpressben. Ezerféle bővítmény van ilyesmikre, mindig csak egy kis utánajárást igényel a dolog. Most nem jut eszembe konkrét erre, bocsi.

Dropbox, google drive.. teljesen jó megoldások, még csak nem is keltenek gagyi hatást... Remélem valamiben tudtam segíteni.