Festő és mázoló szar példa. Van belőle a családban. A legtöbb nulla netes jelenléttel folyamatosan tele van munkával. Miért? Mert náluk a marketing be van építve a munkájukba. Ha jól dolgozik, az ügyfél továbbadja a telefonszámát és hívni fogják.
Nem csak vírusvideóból áll a marketing. Az ember találja meg a cégéhez és a termékéhez legjobban passzolót.
Továbbra sem sikerült felfognod a mennyiségi és a minőségi marketing közötti különbséget. Az egyikben a célcsoport egy szürke massza számokkal és cimkékkel felparaméterezve, a másikban Kovács István négygyermekes napelemszerelő fővállalkozó.
Gondolom a szomszéd szobában ülő, tisztán facen és csevegőprogramon kommunikálók mind sikeres üzletemberek.
Nem, az emberek nem ostobák, szimplán mindenkinek máshol vannak a prioritásai.Én apatikus és ostoba vagyok, mikor az asszony kiselőadást tart a barátnői és azok csatolt részei közötti drámákról, ugyanezt elmondhatom róla, mikor a Falcon Heavy kilövést próbálom neki ecsetelni.
A plakátok csak akkor kerülnek több százezer forintba, ha kormányközeli szervezet a megrendelője.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "