( Hiena | 2018. 02. 11., v – 23:18 )

A BMWs példa a mémesítésről szólt. Tök mindegy hova teszed fel, utána fel kell tenned valamilyen gyüjtő vagy feed oldalra. Mivel az egész nem több mint 10-20 másodperc akár még gifben is mehet. Nem, nem függesz a gigacégtől. Csak akkor függsz tőle, ha egyértelműen képesek kitalálni, hogy bizony te itt hirdetsz.

Nem a méret számít, hanem, hogy kik vannak rajta jelen. Annó, volt itthon nagyon jó kis robotrepülős konferencia, amin az ország majd összes robotrepülős cége jelen volt, és az sem került 100-200k-nál többe úgy, hogy még meg is kajáltattak minket. Az egyik mérnöki tevékenységekkel, 3D technikákkal foglalkozó cég éveken át tolt kerti partit, nekünk vevőknek és még facekontrol sem volt. Haver úgy evett ott, hogy az életben semmi kapcsolatuk nem volt a céggel.
Arról nem beszélve, hogy lehet ezt úgy is csinálni, hogy beugrót kérsz érte. Pofátlanság? Igen. De kit érdekel, ha eladod a terméked,és még jól is érik magukat a vevőid?

Virális lehet valami offline is. Normális emberek közt létezik egy olyan dolog, hogy szóbeli kommunikáció.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "