( TCH | 2018. 02. 11., v – 23:04 )

Na jó, de hogy jutsz el a célcsoportodhoz internet nélkül az internet korában? Oké, van TV, meg rádió is, de az nem párszázezer Ft, hogy te oda bejuss, akár reklámmal, akár műsorral...

Pont a tolakodó reklámok helyett lenne a keresőoptimalizálás, hogy aki a te cuccodat keresi, az megtaláljon. (Csak épp a kugli ott tesz keresztbe neked, ahol tud.)

Ez a BMW-s példa amit mondasz, ez nem offline. Te szó szerint "megfelelő offline kampányról" beszéltél.
BTW, hova teszed fel a videót? Tecsőre? Az a gaygle kezében van, tehát továbbra is függsz a kuglitól. (És könnyen lehet, hogy letörlik, mert pl. a BMW nem adott engedélyt a márkajelzés használatára, vagy mert a motorzúgásban is "copyright infringementet" talál.) Felteszed máshova? A kutya nem fogja megnézni. Oké, kivéve a frászbúkot, ha felteszed valahova és belinkeled ott, akkor a kuglit tényleg megkerülted, de cserébe egy másik netkiller gigacégtől függsz - cseberből-vederbe.

Milyen rendezvényt tudsz szervezni párszázezer Ft-ból, hogy arra baromi sokan odafigyeljenek? Plakátokat van még aki nézi? Ahogy nézem a legtöbb ember le se szarja őket. (Meg az sem két fillér, legalábbis ott, ahol sok ember látja, ott tuti milliókat elkérnek érte.)

Aha, tehát a "virális kampányt" azt nem offline értetted, azt félreértettem akkor. Lehet, hogy ebben van valami. De nem minden termékről lehet vírusvideót csinálni. (És akkor még mindig ott van a kérdés, hogy akkor most melyik mammut platformját veszed igénybe, hogy terjeszd.)