( gabrielakos | 2018. 02. 06., k – 19:18 )

Szerintem odáig igaz, hogy a senioritás nem kizárólag években mérendő.
Megújulni, újat tanulni a szakmánkban jórészt muszáj (erre is tudok kivételt ...) pont azért, hogy hozzá tudj szólni, a technológiát el tudd helyezni.
Én az évek alatt felszedett dolgaim közül nem is a technológiai témát tartom a leghasznosabbnak - vagy a junioroktól engem leginkább megkülönböztetőnek - hanem inkább a tipikus mintázatok felismerésének képességét.
Mint a problémákban, mind a megoldásokban, de akár ügyfélkommunikációban.
20 év ügyfélkommunikáció nem múlik el nyomtalanul.

Egy kérdést feltennék: van egy céged, x régi technológián alapul, igazi legacy cucc. Ha modernizálni akarnád és átrakni y technológiára, kire bíznád?
Arra aki 20 éve csinálja és ismeri x-et és mondjuk architect szinten van (azaz nem ugyanazt a 10 class-t tologatja 10 éve) és ismeri valamennyire y-t.
Vagy arra aki y-t tolja 2 éve, neki ez az első technológiája.

--
Gábriel Ákos