( saabi | 2018. 02. 02., p – 14:15 )

Nyilván minek javítani valamit, ami már esetleg ki van javítva? Persze órákat el lehet tölteni azzal, hogy debuggolunk valamit, amiről a végén kiderül, hogy már meg van oldva, ott van a legfrissebb firmware-ben, driverben.
A HPESC-t a https://support.hpe.com/hpesc/public/home címen éred el. Van ott egy olyan blokk, hogy Link My Support. Attól függően, hogy garanciád van, carepack-ed vagy támogatási szerződésed, kiválasztod a megfelelőt.
A Link warranties oldalon fel kell vinned a táblázatba a sorozatszámot, a termékszámot, a vásárálás helyét, egy nickname-t és egy "ownership type"-ot, ami vagy single owner vagy multiple owners. Ez utóbbi olyankor hasznos, ha egy cégnél többen is magukhoz linkelnének egy gépet. Ha szerződésed vagy carepacked van, akkor nyilván más adatokat kell megadni, az se bonyolult.

Ave, Saabi.