( _Franko_ | 2018. 01. 31., sze – 08:50 )

Ez erősen relatív... van olyan étterem, ahol csak Facebook oldala van, viszont aktívak, minden lényeges információ ott van, ami egy étteremnek kell és szinte azonnal válaszolnak az üzenetekre is. És van olyan étterem, ahol csak saját weboldal van, de az annyira szar, hogy sírok, miközben használom...

A másik oldala az, hogy a Facebook egyszerűbben hozza az ügyfeleket, mint egy weboldal. Vagy például egy projektem, amihez van sok felület, mert kíváncsi voltam, hogy mi hozza a legtöbb ügyfelet:
- Facebook csoport, van 100 tag, ebből van 50 aktív, akik rendszeresen olvasnak és 15-20, akik akár napi szinten rendszeresen írnak is
- Facebook oldal, van 1000 követő, a többségük passzív, 15-20 olvas rendszeresen, írni szinte senki nem ír
- Twitter oldal, van 200 követő, a többségük passzív, 1-5 olvas rendszeresen, néha van egy-egy retweet
- Weboldal, napi 50 session, többségük passzív, írni havonta egy-egy user ír