„Mit kellenne tennem mihez? A volte bekapcsolasahoz? Mit kell?”
Közben már minden kiderült, így semmit. Mivel a Vodafone-nál vagy, és tudomásom szerint náluk még nem működik ez a szolgáltatás, így a VoLTE, illetve annak hiánya nem lehet a probléma oka. (A Telekomnál valamilyen algoritmussal eldöntik, hogy a készüléked alkalmas-e rá, és ha igen, akkor bekapcsolják. Ezenkívül, ha az előfizetőnek sürgős a dolog, akkor külön kérheti a szolgáltatás bekapcsolását.)
Azonban a Vodafone-nál van valami HD hang nevű szolgáltatás. Ez 3G hálózaton működik, és elvileg a hangminőséget hivatott javítani, a környezeti zajok kiszűrésével. Ha túl buzgó az algoritmus, akkor esetleg olyat is kiszűr, amit nem kellene. Viszont ez a szolgáltatás csak Vodafone-os készülékek közötti hívásoknál működik. Így ha más szolgáltató telefonját hívva is fennáll a probléma, akkor azt kizáró oknak veheted.