Üdv mindenkinek!
Akkor egy gyors összefoglaló válasz:
1. a probléma felvetője felvette velem is a kapcsolatot. Több levélváltásunk volt, melyben az egyikben kértem, hogy adjon több infót. Ehelyett a válaszom egy kiragadott részét ide postolta. Ez minimum nem korrekt.
2. Az oldal betöltési ideje a Pingdom szerint 2.01 másodperc, minősítése 80%. Ez szerintem nem rossz. A hup.hu oldalé 1.57 mp, minősítése 81%, csak az összehasonlítás végett.
3. Tök könnyű kívülről okosnak lenni és megmondadni a tutit, a valós problémák ismerete nélkül. Azért aki ezt teszi majd gondoljon rá, milyen amikor neked kell hibát keresned egy olyan rendszerben (CMS motorban), ami sok különböző fejlesztőtől származik és nem tudod melyik szemét modul szórakozik veled (és ezt miért nem tette a teszt környezetben). Ilyen a "tegyél fel egy WP cache-t az megoldja" is. Nem, nem oldotta volna meg, mert ahol elakadt a rendszer annak mindegy volt a cache (volt/van cache).
4. A különbség a jó szakember és a kókler között nem az, hogy a jó szakember rendszere sosem problémás. A különbség ott van, hogy mennyi idő alatt és mennyire jól oldja meg, mennyiszer fordul ilyesmi elő. És abban, hogy mennyiszer mondja meg a tutit (nem mondja a probléma alapos ismerete nélkül).
5. A videóinkat nem csak előre lehet megvenni. Megveheted utólag is, amikor jólesik. Igaz előre sokkal olcsóbb. Az élő képzések pedig ingyenesek, szóval ott sem értelmes az előre kell fizetni kritika. Amúgy pedig a mozijegyet is előre veszed meg, nem csak akkor fizetsz, ha tetszett a film.
6. Ha valakinek problémája van, annak szívesen válaszolunk emailben és a facaebook oldalunkon is.
7. a gép dolgozik, a rendszergazda pihen :-D
+1. nagyon sokan privátban jelezték a problémát és adtak segítséget a behatárolásában is. Ők a csendes többség. Köszönet érte.