Telekom válasza 1 munkanap után:
Tisztelt ügyfelünk, Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI számhoz: ... a feloldó kód még nem rendelkezésre, felvettük a kapcsolatot a készülékgyártóval, így szíves türelmét és megértését kérjük. A feloldó kódot SMS üzenetben küldjük meg.
Telenor:
betértem az üzletbe.
Szegedről van szó, ami egy megyeszékhely (még) de csak 2 telenor üzlet van.
Meglepetésemre senki nem várt előttem!
A kisasszony szeme elkezdett kerekedni, amikor a 4. készüléket pakoltam az asztalára...
Elméletben a sajtóközlemény alapján:
"A jogszabály-módosítással összhangban október 24-től díjmentesen függetlenítjük ügyfeleink szerződéssel együtt vásárolt készülékeit, a szerződés lejártát követően. A hálózat-függetlenítést a Telenor országos üzlethálózatában igényelhetik mind a lakossági, mind az üzleti ügyfeleink. Kollégáink egy rövid ellenőrzést követően még a helyszínen elvégzik a függetlenítést, amely jellemzően pár percen belül megtörténik, míg egyes gyártók készülékei esetében ez hosszabb időszakot is igénybe vehet."
A gyakorlatban felvette az adatokat, és azt mondta, majd értesítenek :)