( PistiSan | 2017. 10. 18., sze – 07:57 )

Milyen GroupWise verzióról van szó? 6.5?
-- 7.0.4

A Novell alatt a Netware-t érted?
-- IGEN Netware 6

Mennyi e-mail címre érkeznek a levelek?
-- 1db központi email címre jönnek a levelek, erről kell átirányítani a leveleket ugyan csak 1 helyre.

A szerver mást is csinál a GroupWise kiszolgálásán kívül?
-- Mára már csak ezért az 1 feladatért fogyasztja az áramot.

Cool solutions titkos jelzővel rákerestél már a problémádra?
-- Nem, majd rá googlezok

A szabályt abban a postafiókban állítottad be, ahová jönnek a levelek?
-- Igen, ott állítottam be, nem volt nagy feladat, a kihívás ott van, hogy csak adott időben legyen aktív a szabály, és ne kézzel kelljen minden nap megcsinálni.

És miért kell átirányítani őket?
-- Felsőbb utasítás, hogy hivatali munkaidőn túl is legyen aki olvassa.

Helyettesítés nem elég?
-- Nem, mivel kb 50 címről kell ezt megcsinálni, szervezeti egységenként, nekem 1 cím jutott, de ha megoldjuk a problémát, akkor átadom az infókat nekik is. Mindenki 1 közpnti címre fogja irányítani a leveleket.

Webaccess van?
-- Van, tök jól működik, tegnap ezen a vonalon indultam el.

Milyen jellegű címre kell továbblőni?
-- Saját belső cím az is, cégen belül megy a levél.

Vagy smtp/pop beállítása sem megoldás(ha már nincs gms)?
-- Azt hiszem, smtp-n mennek a levelek simán, de ezzel hogy leszek előrébb?

Van smtp proxy előtte?
-- Nem tudom