( manfreed | 2017. 10. 12., cs – 08:59 )

Köszi a segítséget, közben meglett az információ, és megoldódott a szitu.

De nem ez a lényeg.

A problémám azzal van, hogy ezt az információt itt kellett megtudnom. Persze, rögtön nekiállhattam volna FAQ-t olvasni, írni nekik hibajelentést, és lett volna megoldás.

Nem az a bajom, hogy van egy ilyen hiba, megértem, hogy az Android kever be. Az zavar, hogy meg se próbáltak alkalmazáson belül megoldást kínálni, vagy legalább magyarázatot adni a usernek, és 2017-ben ott tartunk hogy a UX része egy weboldalon FAQ-k olvasgatása...

Nem lehetett volna detektálni valahogy a szopóágra kerülést, és szólni az usernek, hogy gond van? Nem lehetne automatizálni a ki/be jelentkezéskor történő akármit, ami rendberakja a dolgokat? Nem lehetne ellenőrizni valamilyen feltételeket, aminek a teljesülésekor legalább valami tájékoztatást kap a user?

És ha nem...

Konkrétan ott a "bankkártyáim" menüpont alatt a kártyánál egy "Hogyan használhatom biztonságosan az érintéses fizetést" link. Ehelyett, vagy emellett elfért volna egy másik link is, ami a potenciális problémáról tájékoztat.

És nem, olvasgassak FAQ-t :)