( kisg | 2017. 10. 04., sze – 08:01 )

Oktatóként én láttam a másik oldalt is:

1. Prog1-en mindegy volt, hogy C-t vagy Pascal-t tanítasz, mert pontosan ugyanannyi hallgató bukik meg. (Akkoriban villany még Pascalt kapott, infó meg C-t)

2. Bepanaszolnak a Prog1 előadónál, hogy miért zaklatom őket a komplex számokkal (2. Prog1 gyakon, amikor már tudták mi az a a ciklus, csináltunk egy Mandelbrot halmaz rajzoló programot csak azzal a tudással, amit addig már vettek - hogy ne a println("Hello world"); -ön unatkozzanak.)

3. Projektlaboron (kb. az egyetlen értelmes gyakorlat) megy a megúszósdi

4. Vizsgákon a 2-esre optimalizál (pont LZ-nek kiváló grafikonjai vannak erről)

Ettől még a tananyagban (még a mostaniban is) óriási gondok vannak, a teljesség igénye nélkül:
- Prog2 (C++) oktatása teljesen elhibázott - rosszkor, rossz céllal (OOP) tanítják. Kb. olyan, mint azok a videók, ahol Porschéba ültetik a tanulóvezetőt

- Fizikának semmi értelme infón, de legalább elvesz 2 (?) félévet

- Cserébe szoftver technológia oktatása elégtelen (Karlsruhéban 4 féléves tárgy volt)

- Maga az egyetemi előadás mint oktatási módszer egy elavult, mind a hallgató, mind az oktató idejét pazarló eszköz.

Még tudnám folytatni...:)

PS: A digit + a Prog1 (C) anyag kellemes meglepetés volt, amikor legutóbb néztem, ott jól működött a tárgyak reformja.