( ha5abe | 2017. 09. 07., cs – 11:58 )

Elég gusztustalan hasonlat. Nálam az HBO nem minősül banánnak. Persze való igaz, hogy egy valódi majom álmodozhat banánról. Nekem a folyamatos szolgáltatás a fontos. Ha fizetniük kellene - nem csak nekem, hanem sokaknak, nem kérésre, hanem automatikusan - az jobban fájna nekik és jobban bebiztosítanák magukat. Itt redundanciára gondolok, legalább a kritikus helyeken. Hogy egy nagy terület két napra kiessen, az durva. Hogy mennyit kellene fizessenek automatikusan? Ebben nem vagyok járatos. De annyit, hogy ne érje meg nekik nagyon spórolni a hálózatukon. Talán elég lenne, ha havonta egyszer is előfordul 2 órás kiesés, akkor a havi díjat ne számlázhassák ki arra a hónapra. Ez persze sokkal jobban ki kellene dolgozni, mert az sem jó, ha nagyon akadozik, ha túl sok a hibás csomag, lassú a válaszidő, stb...