( winben | 2017. 08. 24., cs – 10:52 )

Alakulás:
Tegnap eljöttem korábban melóból, hogy be tudjak menni a szervízbe, mert az csak 5-ig van nyitva és utazni kell hozzá kb fél órát és oda kell nagyon érni időben, mert becsukják az orrod előtt az ajtót.
Bemegyek, mondom a csókának letéve elé a még nem törött, csak repedt fejhallgatót, hogy anyaghiba miatt szeretnék élni a jótállási jogommal. Megnézi a csóka, nézegeti, ekkor mondom neki, hogy anyaghiba, már nem először fordult elő pont ugyanez a probléma és mások is panaszkodnak rá neten erre a típusra.

Erre visszakérdez, hogy én voltam múltkor aki ugyanilyet hozott be törötten? Mondom igen. Erre leteszi a fejhallgatót a pultra, hogy jó, akkor vigyem vissza a MM-ba és ők majd elküldik a sony szervízbe. Megállok, mondom:
- Én most nem egy Sony szervízpontban vagyok?
- De.
- Akkor miért kell Pestre küldeni?
- Mert majd a Sony szervízében kivizsgálják.
- Hát de most is Sony szervízben vagyok, nem?
- Igen, de mi már ezzel nem tudunk foglalkozni, mert már maga volt itt ezzel egyszer itt.
- És miben változtat ezen az én személyem?
- Az, hogy már egyszer volt itt és akkor nagyon sokat kellett levelezni a Sony-val a csere miatt, most már ezt mégegyszer nem fogjuk megjátszani.
- Megjátszani? És innen nem lehet elküldeni Pestre se?
- Nem. Vigye vissza a MM-ba.

Majd miközben a dobozt csomagoltam vissza össze akkor nézegeti ismét a fejhallgatót, majd felteszi a kérdést:
- Én nem értem, hogy lehet egy ilyen fejhallgatót eltörni...
- Hát ezt kérdezhetném én is. 4 hónapot bírt.

Majd fogtam a cuccaimat és eljöttem.
Eljöttem, felültem a villamosra és irány a mediamarkt. A vevőszolgálaton prezentálom a problémámat, a hölgy megnézi, felfogja a problémát és szó nélkül felveszi az adataimat, aláírtam két papírt és kész.

A kirendelt szervizes nyilván el tudná küldeni, ha akarná, de az neki kerülne szállítási költségbe, így inkább elküldött a MM-ba, elhárította magáról a felelősséget és az a lenéző, elítélő hang amit megütött már csak hab volt a tortán.

Eddig azért vettem Sony terméket, mert itt van a városomban egy hivatalos márkaszervize, nem kell küldözgetni, heteket várni emiatt és minden helyben intézhető, mint annó a Dell laptopomnál is annak márkaszervízében. De ehelyett menjek csak vissza az üzletbe, mert majd az küldi a szervízbe.

Bocs, de akkor a miskolci szervíz ilyen hozzáállással inkább szopjon szöget...