Attól függ, hogy milyen cég. Ha a T-systems, akkor nem. Pusztán a negatív tapasztalatok miatt. Ha államközeli, akkor megint nem foglalkoznék vele.
Ha valami értelmes cég, akkor jelenteném. A hiba jellegéből adódik, hogy először megkeresném a cég megfelelő részlegét/vezetőjét. Egy sima e-mailt bárki elolvashat, az ügyfélszolgálaton keresztül pedig esélytelen, hogy időben eljut a megfelelő személyekhez az információ úgy, hogy azt ne tudja meg boldog-boldogtalan.
Szerintem személyesen megtenni a bejelentést felesleges. Egy nagyobb cégnél nem lehet csak úgy besétálni, esetleg azt se tudod kideríteni, hogy melyik telephelyre kellene menni.
Picit hasonló esettel én is küzdök. Xyz szolgáltató július első felében kibocsátott elektronikus számláinak aláírása érvénytelen, mert a tanúsítványt a CA visszavonta még június 30-án. Visszavont tanúsítvánnyal írtak alá számlát július 13-án. Az ügyfélszolgálatot hívtam, nem értik a problémát. E-mailt írtam, de nem reagáltak eddig rá. Csináljak belőle országos botrányt (ügyfélszámuk milliós nagyságrendű)?