Tipikusan nem igy csinaljak.
JIRA-rol tudni kell, hogy nagyon rugalmasra csinaltak, ennel sokkal idiotabb dolgokat (screen-ek, workflow-k, workflow validation-ök, &c) is össze lehet hozni.
De azert, mert a tech lead egy idiota, meg nem a JIRA, mint ticketing rendszer a hibas.
Van ráció abban, amit ő mond, de akkor az issue description-jébe bele KELL másolni a dokumentáció vonatkozó részeit, hogy "be legyen fagyasztva" a teendőd.
Példa: elkezdesz csinálni valamit, leadod, 2 héttel/hónappal később megváltozik a doksi, majd te leszel a hibás mert rosszul teljesítetted, pedig az akkori doksi szerint jó voltál.
Ezért kell a ticketbe beletenni a konkrét teendőd. (Pl. mert verziózva vannak a változtatások :))
Ja, meg a subjectbe is, hogy _mihez_ kell a SQL function, hogy már onnan tudd, melyik task a 3-ból (13-ból, 21-ből, &c).
Ahogy mások is írták, ezt úgy lenne érdemes csinálni, hogy 1 task per feature, majd 3 subtask a három részhez, mindegyik subtaskban a vonatkozó fejezet, a fő taskhoz meg attachment maga a doksi. Legyen mire mutogatnod, ha a tech lead sunyiban megváltoztatná a doksit -- komolyan, ez a CYA fontos feladatod: nem csak akkor kell tudnod igazolnod, hogy A Feladatot teljesítetted, amikor Resolved-re állítod a taskot, hanem utána is, bármikor.