Nem minősítették a terméket, nyilván jó, ha egy vagy inkább sok beteg ember életminőségén lehet javítani. Egy ténymegállapítást tettem, hogy ez egy marketing vírus-videó, amin nem tudom hogy mit kell magyarázni:
-van egy termékünk, kéne hozzá egy sztori
-kell egy ugye egy beteg. Az érintett tipikusan 60 év körüli férfi
-nem jó, legyen inkább egy szép 30-as nő
- ki dobta össze ezt az izét?
- hát a Domiék.
- az meg ki?
- az a negyvenes kopaszodó faszi
- nem jó! Legyen inkább egy negyven kilós jappcsi nő forrasztó-pákával
- kell még valami gejl zene
- kutya
- legyen pont ott egy kamera,amikor felhívja anyukáját a síró nő
-készen is vagyunk, jöhetnek a megosztások és a likeok
Mi érdekli azt, akinek tényleg szüksége van a termékere:
- hol lehet kapni?
- mennyibe kerül?
Igazából csak ők lesznek torkon szarva, mert az nem derül ki, de sebaj.