( bazso | 2017. 05. 14., v – 13:30 )

Srácok,

ez a thread tele van olyan hozzászólásokkal, ami azért sure hogy legyen gyakorlati az oktatás. Bár alapvetően egyet értek, mégis nekem bejött a műegyetem 2000 előtti vonulata, ami azt mondta hogy gondolkodni, problémát megoldani és információt feldolgozni tanít meg, a többi úgyis elavulna mire a piacra kerülök.
Végy egy bármilyen aktuális IT technikát. Megírni hozzá az anyagot egy év. Kiképezni az oktatókat is hasonló. Ha egy BSc első évfolyam, akkor a tanuló 5 éve elavult tudással érkezik a piacra. Ha ehhez hozzáveszed hogy nem aktuális hype-ra szokás felépíteni egy oktatási rendszert, akkor ehhez adj meg 3 évet hogy az adott technika kiforrott és elfogadott ipari igény legyen.
8 év alatt k sok dolog változott az IT-ban. Ami alig, az az elmélet mögötte...

bocs az autocorrect-es elírásokért